Klasický výherní automat Daytona Classic 750 samozřejmě s trochu odlišnou grafikou.

Delphi & Pascal (česká wiki)
Přejít na: navigace, hledání
Kategória: Hry
gambler.pngAutor: Martin Koleček
Program: Daytona.pasDefault.pasLoading.pasMain.pasMaingame.pasMisc.pasOvladani.pasRisk.pasRiskscr.pasRoll.pasRollproc.pasRolsetup.pasSaveload.pasScore.pasScreen.pasServis.pasSetbet.pasTestwin.pasWaitbtn.pasWinblink.pasWrivalce.pas
Súbor exe: Gambler.zip

Klasický výherní automat "Daytona Classic 750" samozřejmě s trochu odlišnou grafikou.
  • Podporuje Sound Blaster nebo PC Speaker
  • ovládání je ve hře popsáno
POZOR:
  • doporučená hodnota cycles pro DOSBox není "cycles=max" ale "cycles=5000" !!
  • než se objeví hra tak se to načítá poměrně velmi velmi dlouho takže buďte trpěliví
  • pokud nevíte co přesně děláte tak servisní nastavení raději nechte bez povšimnutí
  • reset v servisním nastavení resetuje pouze počítadlo výher a vkladů, ne nastavení hry
  • pokud už jste stačili popřehazovat servisní nastavení a hra je špatně hratelná, tak vymažte soubor GAMBLER.DAT, hra se uvede do "továrního nastavení"
Procedure OvladaniScreen;
Begin
  ClearPage(Buffer[3]);
 
  Ramecek(0,0,319,199,ColorGreenBright,Buffer[3]);
  WriteText(Buffer[1],160,0,5,5,1,268,5,'esc=exit',Buffer[3]);
 
  WriteText(Buffer[1],160,0,5,5,1,10,18,'do hry = enter',Buffer[3]);
  WriteText(Buffer[1],160,0,5,5,1,10,28,'konec programu = f10',Buffer[3]);
 
  WriteText(Buffer[1],160,0,5,5,1,10,38,'vhodit 50 korun = nula nebo nahoru',Buffer[3]);
  WriteText(Buffer[1],160,0,5,5,1,10,48,'vsunout 500 kc bankovku = klavesa pet',Buffer[3]);
  WriteText(Buffer[1],160,0,5,5,1,10,58,'vsunout 1000 kc bankovku = klavesa jedna',Buffer[3]);
  WriteText(Buffer[1],160,0,5,5,1,10,68,'vybrat kasu = c nebo dolu',Buffer[3]);
 
  WriteText(Buffer[1],160,0,5,5,1,10,84,'start = s',Buffer[3]);
  WriteText(Buffer[1],160,0,5,5,1,10,94,'auto start = a',Buffer[3]);
  WriteText(Buffer[1],160,0,5,5,1,10,104,'zmenit sazku = v nebo enter',Buffer[3]);
  WriteText(Buffer[1],160,0,5,5,1,10,114,'prepnout win/gamble = w nebo doleva nebo doprava',Buffer[3]);
  WriteText(Buffer[1],160,0,5,5,1,10,124,'prevest multiwin do creditu = drzet t nebo drzet d',Buffer[3]);
 
  WriteText(Buffer[1],160,0,5,5,1,10,142,'situace vyhry v dolni hre',Buffer[3]);
  WriteText(Buffer[1],160,0,5,5,1,10,152,'prevest vyhru do multiwinu = m nebo mezernik',Buffer[3]);
  WriteText(Buffer[1],160,0,5,5,1,10,162,'risk hlava = h',Buffer[3]);
  WriteText(Buffer[1],160,0,5,5,1,10,172,'risk orel = o',Buffer[3]);
 
  HideMouse;
  WaitRetrace;
  FlipPage(Buffer[3],Buffer[4]);
  ShowMouse;
End;
 
 
Procedure Ovladani;
Var Ending: Boolean;
Begin
  Ending:=False;
  Repeat
    OvladaniScreen;
    Wait(DatRec.fpsProdleva);
 
{Esc} If Key[1]=True then
      Begin
        While Key[1]=True do Begin End;
        Ending:=True;
      End;
  Until Ending=True;
End;