Typové konstanty ovrlejí v SYSTEM.TPU

Z Delphi & Pascal (česká wiki)
Verze z 3. 10. 2012, 21:33, kterou vytvořil Zdeno Sekerák (diskuse | příspěvky) (Vytvorená stránka „Správce ovrlejí používá tyto typové konstanty: OvrCodeList: Word = 0; { Seznam kódových segmentů } OvrDebugPtr: pointer = nil; { Závěs pro ladění } ...“)
(rozdíl) ← Starší verze | zobrazit aktuální verzi (rozdíl) | Novější verze → (rozdíl)
Skočit na navigaci Skočit na vyhledávání

Správce ovrlejí používá tyto typové konstanty:

OvrCodeList: Word    = 0;   { Seznam kódových segmentů }
OvrDebugPtr: pointer = nil; { Závěs pro ladění }
OvrDosHandle:Word    = 0;   { Madlo souboru ovrlejí }
OvrEMSHandle:Word    = 0;   { Madlo EMS ovrlejí }
OvrHeapEnd:  Word    = 0;   { Konec bufferu ovrlejí }
OvrHeapOrg:  Word    = 0;   { Počátek bufferu ovrlejí }
OvrHeapPtr:  Word    = 0;   { Ukazatel na buffer ovrlejí }
OvrHeapSize: Word    = 0;   { Minimální velikost haldy ovrlejí }
OvrLoadList: Word    = 0;   { Seznam zavedených ovrlejí }
Viz také
OVERLAY
SYSTEM