Klasický výherní automat Daytona Classic 750 samozřejmě s trochu odlišnou grafikou.
Delphi & Pascal (česká wiki)
Kategória: Grafika
Autor: Martin Koleček
Program: Daytona.pas, Default.pas, Loading.pas, Main.pas, Maingame.pas, Misc.pas, Ovladani.pas, Risk.pas, Riskscr.pas, Roll.pas, Rollproc.pas, Rolsetup.pas, Saveload.pas, Score.pas, Screen.pas, Servis.pas, Setbet.pas, Testwin.pas, Waitbtn.pas, Winblink.pas, Wrivalce.pas
Súbor exe: Gambler.zip
Autor: Martin Koleček
Program: Daytona.pas, Default.pas, Loading.pas, Main.pas, Maingame.pas, Misc.pas, Ovladani.pas, Risk.pas, Riskscr.pas, Roll.pas, Rollproc.pas, Rolsetup.pas, Saveload.pas, Score.pas, Screen.pas, Servis.pas, Setbet.pas, Testwin.pas, Waitbtn.pas, Winblink.pas, Wrivalce.pas
Súbor exe: Gambler.zip
Klasický výherní automat "Daytona Classic 750" samozřejmě s trochu odlišnou grafikou.
- Podporuje Sound Blaster nebo PC Speaker
- ovládání je ve hře popsáno
- doporučená hodnota cycles pro DOSBox není "cycles=max" ale "cycles=5000" !!
- než se objeví hra tak se to načítá poměrně velmi velmi dlouho takže buďte trpěliví
- pokud nevíte co přesně děláte tak servisní nastavení raději nechte bez povšimnutí
- reset v servisním nastavení resetuje pouze počítadlo výher a vkladů, ne nastavení hry
- pokud už jste stačili popřehazovat servisní nastavení a hra je špatně hratelná, tak vymažte soubor GAMBLER.DAT, hra se uvede do "továrního nastavení"
Procedure OvladaniScreen; Begin ClearPage(Buffer[3]); Ramecek(0,0,319,199,ColorGreenBright,Buffer[3]); WriteText(Buffer[1],160,0,5,5,1,268,5,'esc=exit',Buffer[3]); WriteText(Buffer[1],160,0,5,5,1,10,18,'do hry = enter',Buffer[3]); WriteText(Buffer[1],160,0,5,5,1,10,28,'konec programu = f10',Buffer[3]); WriteText(Buffer[1],160,0,5,5,1,10,38,'vhodit 50 korun = nula nebo nahoru',Buffer[3]); WriteText(Buffer[1],160,0,5,5,1,10,48,'vsunout 500 kc bankovku = klavesa pet',Buffer[3]); WriteText(Buffer[1],160,0,5,5,1,10,58,'vsunout 1000 kc bankovku = klavesa jedna',Buffer[3]); WriteText(Buffer[1],160,0,5,5,1,10,68,'vybrat kasu = c nebo dolu',Buffer[3]); WriteText(Buffer[1],160,0,5,5,1,10,84,'start = s',Buffer[3]); WriteText(Buffer[1],160,0,5,5,1,10,94,'auto start = a',Buffer[3]); WriteText(Buffer[1],160,0,5,5,1,10,104,'zmenit sazku = v nebo enter',Buffer[3]); WriteText(Buffer[1],160,0,5,5,1,10,114,'prepnout win/gamble = w nebo doleva nebo doprava',Buffer[3]); WriteText(Buffer[1],160,0,5,5,1,10,124,'prevest multiwin do creditu = drzet t nebo drzet d',Buffer[3]); WriteText(Buffer[1],160,0,5,5,1,10,142,'situace vyhry v dolni hre',Buffer[3]); WriteText(Buffer[1],160,0,5,5,1,10,152,'prevest vyhru do multiwinu = m nebo mezernik',Buffer[3]); WriteText(Buffer[1],160,0,5,5,1,10,162,'risk hlava = h',Buffer[3]); WriteText(Buffer[1],160,0,5,5,1,10,172,'risk orel = o',Buffer[3]); HideMouse; WaitRetrace; FlipPage(Buffer[3],Buffer[4]); ShowMouse; End; Procedure Ovladani; Var Ending: Boolean; Begin Ending:=False; Repeat OvladaniScreen; Wait(DatRec.fpsProdleva); {Esc} If Key[1]=True then Begin While Key[1]=True do Begin End; Ending:=True; End; Until Ending=True; End;