Výherní automat DAYTONA GAMBLER pro dosbox který stáhnete z domovské stránky dosboxu

Delphi & Pascal (česká wiki)
Přejít na: navigace, hledání
Kategória: KMP (Klub mladých programátorov)
gambler.jpgAutor: Martin Koleček
Program: Daytona.pasDefault.pasHisther.pasJackpot.pasLoading.pasMain.pasMaingame.pasMisc.pasMys.pasOvladani.pas
Súbor exe: Gambler.zip
Potrebné: Plus1000.pasPlus500.pasProdat.pasRiskscr.pasRoll.pasRollpre.pasRollproc.pasRolsetup.pasRskdolni.pasRskhorni.pas
Príklady: Saveload.pasScore.pasScreen.pasServis.pasSetbet.pasTestwin.pasUpdate5.pasWaitbtn.pasWinblink.pasWrivalce.pasZisky.pas

Výherní automat podle skutečného stroje Daytona 750. Podporuje Sound Blaster.
Rychlost hry je konfigurovatelná. Experimentálně podporuje ovládání dotykovým displayem pro Androidy.

POZOR:
  • než se objeví hra tak se to načítá poměrně velmi velmi dlouho takže buďte trpěliví
  • pokud nevíte co přesně děláte tak servisní nastavení raději nechte bez povšimnutí
  • reset v servisním nastavení resetuje pouze počítadlo výher a vkladů, ne nastavení hry
  • pokud už jste stačili popřehazovat servisní nastavení a hra je špatně hratelná, tak vymažte soubor GAMBLER.DAT, hra se uvede do "továrního nastavení"

O dosboxu:
  • pokud nevíte a neumíte tak se zeptejte někoho kdo ví a umí nebo si najděte informace o dosboxu na internetu
  • hodnota cycles pro GAMBLERA na PC je tak 10000 až 20000
  • hodnota cycles na mobilních zařízeních (tam používejte legální dosbox turbo) je tak 7000
  • nedávejte cycles max nebo cycles auto, párkrát to zkuste a najděte si správnou přesnou hodnotu
  • hra by neměla kazit zvuk nebo cukat obraz, pokud je cycles nastaveno optimálně v‘e jede hladce
  • DAYTONA GAMBLER je podomácku vyrobený freeware takže ho bezestrachu ‘iřte a ukazujte druhým jak se to hraje
  • totéž dosbox pro PC je freeware, dosbox turbo je komerční ale stojí jen 60 korun tak nebuďte piráti


Nastavení výhernosti:
V servisní obrazovce klávesou TAB měníte switch a nahoru dolů manipupuje s výherností rozsahy jsou 0 až 65000 v‘echny switche a číslo na něm vyrábí poměr mezi dvěma stavy, obvykle to bývá jestli je výhra nebo není výhra a číslo teda dělí na poměr mezi těmito stavy, vždy "0 až číslo" je jedna část, třeba jestli se riskovani povede nebo nepovede a "číslo až 65000" je druhá část možného výsledku. Nakonec rozhodne náhodné číslo z rozsahu "0 až 65535" , ale záleží na poměru na switchi co je pravděpodobněj‘í interval.


SWITCHE:
  • 2kč výhry = šance na výhru ve dvoukorunové hře {RollSetup bet 2, čím menší tím míň výher}
  • 4kč výhry = šance na výhru ve čtyřkorunové hře {RollSetup bet 4, čím menší tím míň výher}
  • 5kč výhry = šance na výhru v pětikorunové hře {RollSetup bet 5, čím menší tím míň výher}
  • 2kč Joker A = pravděpodobnost výsměchu Jokera na dvoukorunové hře {TestWin bet 2J, čím menší tím víc výher}
  • 2kč Joker B = pravděpodobnost zdvojnásobení Jokerem na dvoukorunové hře {TestWin bet 2J, čím menší tím míň výher}
  • 4kč Joker A = pravděpodobnost výsměchu Jokera na čtyřkorunové hře {TestWin bet 4J, čím menší tím víc výher}
  • 4kč Joker B = pravděpodobnost zdvojnásobení Jokerem na čtyřkorunové hře {TestWin bet 4J, čím menší tím míň výher}
  • 5kč Joker = pravděpodobnost zdvojnásobení Jokerem na pětikorunové hře {TestWin bet 5J, čím menší tím míň výher} (na 5kč hře se joker neposmívá)
  • riskovani = šance na zdvojnásobení riskem strany mince při náhodném risku {Risking vyhernost čím menší tím míň výher} (neplatí při risku postřehem; nebo při risku autostartem tam je poměr 1:1)
Procedure SetBet0;
Begin
  Bet:=2;
  BetMulti:=0;
  BetCounter:=0;
  If DatRec.SBEnable=True then SBPlayRaw(20)
                          else PlaySound(10);
  Nasobic:=0;
  Lista[0].Enable:=True;
  Lista[1].Enable:=False;
  Lista[0].Sazka[0]:=True;
  Lista[0].Sazka[1]:=False;
End;
 
 
Procedure SetBet;
Begin
  Case BetCounter of
    0: Begin
         If Credit>=4 then Begin
                             Bet:=4;
                             BetMulti:=0;
                             Inc(BetCounter);
                             If DatRec.SBEnable=True then SBPlayRaw(20)
                                                     else PlaySound(10);
                             Nasobic:=0;
                             Lista[0].Enable:=True;
                             Lista[1].Enable:=False;
                             Lista[0].Sazka[0]:=False;
                             Lista[0].Sazka[1]:=True;
                           End
                      else SetBet0;
 
       End;
    1: Begin
         If ((Credit>=5) and (MultiWin>=5))
         then Begin
                Bet:=5;
                BetMulti:=5;
                Inc(BetCounter);
                If DatRec.SBEnable=True then SBPlayRaw(20)
                                        else PlaySound(10);
                Nasobic:=1;
                Lista[0].Enable:=False;
                Lista[1].Enable:=True;
                Lista[0].Sazka[0]:=False;
                Lista[0].Sazka[1]:=False;
              End
         else SetBet0;
       End;
    2: Begin
         If ((Credit>=5) and (MultiWin>=15))
         then Begin
                Bet:=5;
                BetMulti:=15;
                Inc(BetCounter);
                If DatRec.SBEnable=True then SBPlayRaw(20)
                                        else PlaySound(10);
                Nasobic:=2;
                Lista[0].Enable:=False;
                Lista[1].Enable:=True;
                Lista[0].Sazka[0]:=False;
                Lista[0].Sazka[1]:=False;
              End
         else SetBet0;
       End;
    3: Begin
         If ((Credit>=5) and (MultiWin>=25))
         then Begin
                Bet:=5;
                BetMulti:=25;
                Inc(BetCounter);
                If DatRec.SBEnable=True then SBPlayRaw(20)
                                        else PlaySound(10);
                Nasobic:=3;
                Lista[0].Enable:=False;
                Lista[1].Enable:=True;
                Lista[0].Sazka[0]:=False;
                Lista[0].Sazka[1]:=False;
              End
         else SetBet0;
       End;
    4: Begin
         If ((Credit>=5) and (MultiWin>=35))
         then Begin
                Bet:=5;
                BetMulti:=35;
                Inc(BetCounter);
                If DatRec.SBEnable=True then SBPlayRaw(20)
                                        else PlaySound(10);
                Nasobic:=4;
                Lista[0].Enable:=False;
                Lista[1].Enable:=True;
                Lista[0].Sazka[0]:=False;
                Lista[0].Sazka[1]:=False;
              End
         else SetBet0;
       End;
    5: Begin
         If ((Credit>=5) and (MultiWin>=45))
         then Begin
                Bet:=5;
                BetMulti:=45;
                Inc(BetCounter);
                If DatRec.SBEnable=True then SBPlayRaw(20)
                                        else PlaySound(10);
                Nasobic:=5;
                Lista[0].Enable:=False;
                Lista[1].Enable:=True;
                Lista[0].Sazka[0]:=False;
                Lista[0].Sazka[1]:=False;
              End
         else SetBet0;
       End;
    6: Begin
         If ((Credit>=5) and (MultiWin>=55))
         then Begin
                Bet:=5;
                BetMulti:=55;
                Inc(BetCounter);
                If DatRec.SBEnable=True then SBPlayRaw(20)
                                        else PlaySound(10);
                Nasobic:=6;
                Lista[0].Enable:=False;
                Lista[1].Enable:=True;
                Lista[0].Sazka[0]:=False;
                Lista[0].Sazka[1]:=False;
              End
         else SetBet0;
       End;
    7: Begin
         If ((Credit>=5) and (MultiWin>=65))
         then Begin
                Bet:=5;
                BetMulti:=65;
                Inc(BetCounter);
                If DatRec.SBEnable=True then SBPlayRaw(20)
                                        else PlaySound(10);
                Nasobic:=7;
                Lista[0].Enable:=False;
                Lista[1].Enable:=True;
                Lista[0].Sazka[0]:=False;
                Lista[0].Sazka[1]:=False;
              End
         else SetBet0;
       End;
    8: Begin
         If ((Credit>=5) and (MultiWin>=75))
         then Begin
                Bet:=5;
                BetMulti:=75;
                Inc(BetCounter);
                If DatRec.SBEnable=True then SBPlayRaw(20)
                                        else PlaySound(10);
                Nasobic:=8;
                Lista[0].Enable:=False;
                Lista[1].Enable:=True;
                Lista[0].Sazka[0]:=False;
                Lista[0].Sazka[1]:=False;
              End
         else SetBet0;
       End;
    9: Begin
         If ((Credit>=5) and (MultiWin>=85))
         then Begin
                Bet:=5;
                BetMulti:=85;
                Inc(BetCounter);
                If DatRec.SBEnable=True then SBPlayRaw(20)
                                        else PlaySound(10);
                Nasobic:=9;
                Lista[0].Enable:=False;
                Lista[1].Enable:=True;
                Lista[0].Sazka[0]:=False;
                Lista[0].Sazka[1]:=False;
              End
         else SetBet0;
       End;
   10: Begin
         If ((Credit>=5) and (MultiWin>=95))
         then Begin
                Bet:=5;
                BetMulti:=95;
                Inc(BetCounter);
                If DatRec.SBEnable=True then SBPlayRaw(20)
                                        else PlaySound(10);
                Nasobic:=10;
                Lista[0].Enable:=False;
                Lista[1].Enable:=True;
                Lista[0].Sazka[0]:=False;
                Lista[0].Sazka[1]:=False;
              End
         else SetBet0;
       End;
   11: SetBet0;
  End; {Case End}
End;