Mark: Porovnání verzí
Skočit na navigaci
Skočit na vyhledávání
(Vytvorená stránka „Zaznamená stav haldy do proměnné typu ukazatel. ;Deklarace procedure Mark(var p: pointer); ;Omezení :Neměla by být používána s Freemem ani Dispose. ...“) |
|||
(Není zobrazena jedna mezilehlá verze od stejného uživatele.) | |||
Řádek 5: | Řádek 5: | ||
;Omezení | ;Omezení | ||
− | :Neměla by být používána s [[ | + | :Neměla by být používána s [[FreeMem]] ani [[Dispose]]. |
;Režim | ;Režim | ||
Řádek 36: | Řádek 36: | ||
New(p2); { Alokuje další dva Integer } | New(p2); { Alokuje další dva Integer } | ||
New(p3); | New(p3); | ||
− | Release(p); { Paměť, rezervovaná pro p2^ a | + | Release(p); { Paměť, rezervovaná pro p2^ a p3^ byla uvolněna; |
− | + | p1^ může být stále použito } | |
− | |||
end. | end. | ||
Aktuální verze z 3. 1. 2014, 18:15
Zaznamená stav haldy do proměnné typu ukazatel.
- Deklarace
procedure Mark(var p: pointer);
- Režim
- Reálný, Chráněný
- Viz také
- Dispose
Vzorový příklad
{Mark.PAS} { Vzorový příklad pro Mark a Release } uses Crt; var p : pointer; p1,p2,p3 : ^Integer; begin ClrScr; New(p1); { Alokuje Integer } Mark(p); { Uloží stav haldy } New(p2); { Alokuje další dva Integer } New(p3); Release(p); { Paměť, rezervovaná pro p2^ a p3^ byla uvolněna; p1^ může být stále použito } end.