GetDefaultPalette
Verze z 4. 10. 2012, 17:01, kterou vytvořil Zdeno Sekerák (diskuse | příspěvky) (1 revízia: Unit Graph)
Vrací záznam obsahující definici palety.
- Deklarace
function GetDefaultPalette(var Palette: PaletteType);
- Režim
- Reálný, Chráněný
- Poznámky
- GetDefaultPalette vrací záznam PaletteType, který obsahuje paletu, jak ji inicializoval driver během InitGraph.
- Omezení
- Je nutno být v grafickém režimu.
- Viz také
- GetPalette
Vzorový příklad
{Getdfplt.PAS} {Vzorový příklad pro funkci GetDefaultPalette.} uses Crt, Graph; var Driver, Mode, I: Integer; MyPal, OldPal: PaletteType; begin DirectVideo := False; Randomize; Driver := Detect; { Přepnutí do grafického režimu } InitGraph(Driver, Mode, ' '); if GraphResult < 0 then Halt(1); GetDefaultPalette(OldPal); { Zjištění staré palety } MyPal := OldPal; { Duplikování a modifikace } { Nějaké zobrazení } for I := 0 to MyPal.Size - 1 do begin SetColor(I); OutTextXY(10, I * 10, '...Stiskněte libovolnou klávesu...'); end; repeat { Mění palety, dokud se nestiskne klávesa } with MyPal do Colors[Random(Size)] := Random(Size + 1); SetAllPalette(MyPal); until KeyPressed; SetAllPalette(OldPal); { Obnoví původní palety } ClearDevice; OutTextXY(10, 10, 'Stiskněte <Enter>...'); Readln; CloseGraph; end.